מחפשים טכנאי מומלץ? אתם במקום הנכון.
מחפשים טכנאי מומלץ? אתם במקום הנכון. השאירו פרטים ונשוב אליכם במהירות:

החלפת כרטיס למייבש כביסה

אם מייבש הכביסה שלכם לא נדלק או לא מייבש את הבגדים כמו שצריך, יתכן ומדובר בתקלות שדורשות החלפת כרטיס למייבש כביסה. מהו מחיר החלפת כרטיס למייבש כביסה ואיך תוכלו לחסוך כסף בעלות התיקון? טכנאים פלוס עם כל הטיפים.

מהו מחיר החלפת כרטיס למייבש כביסה?

מחיר החלפת כרטיס למייבש כביסה נע בין 500 - 800 ש"ח והוא כולל את כרטיס הפיקוד ואת העבודה.


חשוב לציין שעלות העבודה עשוייה להשתנות בהתאם לסוג מייבש הכביסה. לכן, לפני שאתם מזמינים את טכנאי מייבשי הכביסה אנחנו ממליצים לכם לשלוח לו תמונה של המייבש או לציין בפניו את הדגם המדויק, על מנת שהוא יוכל להצטייד בכרטיס פיקוד מתאים.


מחיר ממוצע להחלפת כרטיס למייבש כביסה

מחיר ממוצע להחלפת כרטיס למייבש כביסה: 650 ₪

טווח מחיר גבוה 800 ₪

טווח מחיר נמוך 500 ₪

האם ניתן לבצע תיקון כרטיס למייבש כביסה?

יש מקרים שבהם טכנאי מייבשי הכביסה יוכל לבצע תיקון כרטיס למייבש כביסה, אך את ההחלטה הסופית הוא יוכל לקחת רק אחרי שהוא יבדוק את הכרטיס שלכם בשטח. אגב, יש מקרים שבהם הטכנאי יהיה חייב לקחת איתו את כרטיס הפיקוד למעבדה על מנת לקחת את ההחלטה הסופית, קחו את זה בחשבון.


טכנאי מייבש כביסה מומחה

מהו המחיר של תיקון כרטיס למייבש כביסה?

המחיר של תיקון כרטיס למייבש כביסה הנע בין 600 - 1000 ש"ח, כך שאנחנו ממליצים לכם לשקול טוב אם אתם מעדיפים לתקן את הכרטיס או להחליף אותו בחדש. לאור העובדה שמדובר במחיר לא זול בכלל, אנחנו ממליצים לכם לקחת כמה הצעות מחיר לתיקון כרטיס למייבש כביסה ולהשוות ביניהן, נדבר על כך בהמשך.


טכנאי זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-3645898

האם יש אחריות על החלפת כרטיס למייבש כביסה?

על החלפת כרטיס למייבש כביסה טכנאי מייבשי כביסה מקצועי יעניק לכם בדרך כלל 3 חודשי אחריות. לכן, אם התקלה חוזרת על עצמה, אנחנו בהחלט מצפים ממנו לחזור אליכם ולבדוק את טיב העבודה שלו. את האחריות דרשו לקבל בכתב, על מנת שבאמת תוכלו לפנות לטכנאי אם התקלה חוזרת על עצמה. לכן, אל תסתפקו באחריות שבעל פה והתייחסו אליה כאילו נכתבה על הקרח.


טכנאי מייבש כביסה מומחה

איך יודעים שכרטיס הפיקוד במייבש התקלקל?

כרטיס הפיקוד במייבש הכביסה הוא המוח של המייבש. הוא אחראי על ניהול כל פעולות המייבש, החל מהפעלת המנוע ועד לוויסות הטמפרטורה. תקלה בכרטיס הפיקוד אכן עלולה לגרום לכך שהמייבש לא ידלק כלל.
 

עם זאת, חשוב לציין שלא בכל מקרה בו המייבש לא עובד, הבעיה היא בכרטיס הפיקוד. לכן, לפני שאתם ממהרים להזמין טכנאי אנחנו ממליצים לכם לבצע את הפעולות הבאות:

  • ודאו שהשקע אליו מחובר המייבש תקין: עשו זאת על ידי חיבור מכשיר חשמלי אחר אליו. אם גם המכשיר האחר לא עובד, ייתכן שיש תקלה בשקע. בנוסף, ודאו שהמייבש מחובר לשקע חשמלי תקין.
     

  • בדקו את כפתור ההדלקה: ייתכן שהתקלה טמונה בכפתור ההדלקה עצמו ולא בכרטיס הפיקוד, בדקו אותו טוב.

אם ביצעתם את כל הבדיקות הללו והמייבש עדיין לא עובד, מומלץ לפנות לטכנאי מקצועי מוסמך לבדיקה נוספת.
 

טכנאי זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-3645898

השוואת מחירים לתיקון כרטיס אלקטרוני למייבש כביסה

אם אתם צריכים להזמין טכנאי מוצרי חשמל בייתים לתיקון כרטיס מייבש הכביסה האלקטרוני כביסה או החלפת כרטיס למייבש כביסה, אנחנו ממליצים לכם לקחת כמה הצעות מחיר שונות ולהשוות בניהן. מדוע? ראשית, כך תוכלו לדעת איזה בעל מקצוע נתן לכם את הצעת המחיר הכי מפורטת, מקצועית וברורה, כזו שלא משאירה אצלכם שום מקום לספק.
 

בנוסף, באמצעות השוואה בין המחירים של תיקון מוצרי חשמל, וכך תוכלו לחסוך לא מעט כסף בעלות התיקון.


אז איך עושים את זה? השאירו את הפרטים שלכם כאן באתר וקבלו עד 3 הצעות מחיר שונות להחלפת כרטיס למייבש כביסה או תיקון כרטיס למייבש כביסה. השוו בניהן ותוכלו לחסוך עשרות אחוזים בעלות של התיקון.